Ir al contenido principal

Primeres vegades

La primera vegada de tantes coses! La primera vegada que viatgen a l’Àsia, en una sortida que complementa les JAF internacional als Estats Units del curs anterior. Les primeres classes de xinès. La primera vegada en un temple taoísta. El primer contacte amb la societat taiwanesa, amb la vida de campus universitari, amb les barreres i els ponts culturals.
Si les JAF internacionals ja són sempre lliçons de vida, les JAF Internacionals a Taipei estan sent una graduació d’habilitats socioemocionals, de confiança en un mateix i en el grup, de posar a prova el que creiem del món, de la tecnologia, de la cultura.
Pels matins fem classe de mandarí, i per la tarda visitem la ciutat: els temples, els museus, els mercats nocturns. I la setmana vinent encara ens espera la indústria agrotecnològica i el MIT Medialab. Estem afamats d’experiències profundes i transformadores!

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.