Ir al contenido principal

Perquè compartir també és aprendre!

El Grup Natura (10 i 11 anys), a partir de les Sortides per Barcelona, estem descobrint la ciutat, els seus districtes i els seus barris.

En la sortida al barri de l’Eixample, més concretament al Passeig de Gràcia, vam observar que als carrers hi havia diversos panots. Al llarg del recorregut en vam identificar cinc de diferents. En tornar a l’Escola, vam pensar que seria bonic compartir aquesta descoberta amb el grup Tibidabo (4 i 5 anys), ja que un dels seus grups va triar justament aquest nom i són és el Grup Panot (4 anys).

Els vam explicar tot el que havíem treballat durant la sortida i els vam ensenyar les fotografies que havíem fet al llarg del recorregut.

Perquè compartir també és aprendre!