Consell Assessor

COFUNDADORA DE L’ESCOLA
Marc Oliveras
PRESIDENT DEL PATRONAT DE L’ESCOLA

Fill dels fundadors de l’Escola, va agafar el relleu del seu pare com a President del Patronat de l’Escola l’any 2016. És doctor en Economia i Empresa per la Universitat Ramon Llull, Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses&MBA per ESADE, i Màster en Business Intelligence&Big Data per l’UOC. Apassionat de l’educació i la pedagogia, la seva tesi doctoral defineix el coneixement reflexionat i la seva influència en l’economia moderna. És el docent responsable del projecte d’Intel·ligència Artificial que realitzen els alumnes de tercer i quart d’ESO de l’Escola.

Irene Bernal

Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses&MBA per ESADE, també ha realitzat un programa de lideratge (PLD) pel IESE. Actualment és la cap d’Operacions i Estratègia d’Innovació de Telefónica.

Ivan Bofarull

Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses&MBA per ESADE, també ha realitzat formació executiva i de lideratge a l’Aspen Institute i a la Singularity University. És el Chief Innovation Officer d’ESADE i també director i col.laborador acadèmic en diversos programes d’ESADE Executive Education per a directius i empreses, especialment en l’àmbit de la moonshot innovation. És autor del llibre «Moonshot Thinking: Transforma la Innovación Disruptiva en Oportunidad».

Eulàlia Bosch

Eulàlia Bosch és professora de filosofia, curadora d’exposicions i creadora de projectes que connecten les arts, l’educació, i filosofia amb la vida quotidiana.

És la coordinadora de les Arts a l’Escola i colaboradora per a la vinculació interdisciplinaria d’aquestes amb la resta de matèries. L’art a l’Escola l’enfoquem des de 3 diferents vessants: dansa, expressió corporal i teatre per una banda; la música; i l’educació visual i plàstica.

Maria Calsamiglia

Dra. en l’àrea de medicina veterinària per la University of Minnesota (EEUU), té experiència en la recerca en epidemiologia molecular. Professora de ciències de la naturalesa, química i de teoria del coneixement d’ESO i Batxillerat durant més de 14 anys. Ha dissenyat i dirigit el programa Joves i Ciència de Catalunya Caixa i coordinat el programa d’excel·lència Ciències i Matemàtiques de la Fundació CELLEX (CiMs+CELLEX) i el programa de Batxillerat Internacional (IB) a Aula Escola Europea. És co-fundadora de Pentabilities, projecte que sorgeix d’un projecte de recerca europeu i que ha desenvolupat una eina i una metodologia per avaluar i desenvolupar les habilitats socioemocionals de l’alumnat.

És la coordinadora dels projectes de ciències i matemàtiques de l’Escola.

Francesc Colomé

Llicenciat en Química, ha estat, entre altres responsabilitats, inspector d’educació, Director General de Formació Professional del Ministerio de Educación, secretari de polítiques educatives del Departament d’Ensenyament de la Generalitat, i professor de química de la UAB.

Ricard Huguet

Llicenciat en Farmàcia i Administració i Direcció d’Empreses, té un Master en Gestió i Tecnologia pel MIT i ha realitzat l’Executive Program (EP) de la Singularity University. L’any 2006 fundà l’empresa Invenio learn.by.doing, mitjançant la qual ha donat formació a més de 250.000 persones sobre la metodologia LEGO, i és el Director General de Lego® Education Robotix. També és el President de la Fundació Scientia.

Joan Maria Pujals

Llicenciat en Filologia Catalana per la Universitat de Barcelona, diplomat en Alta Direcció d’Empreses per IESE i Tècnic Superior d’Administració Pública, ha estat, entre altres responsabilitats, Conseller d’Educació i de Cultura de la Generalitat de Catalunya, i director de l’Institut Ramon Llull.

Eduard Vallory

El Dr. Eduard Vallory ha liderat l’aliança Escola Nova 21 a més de presidir el Centre UNESCO de Catalunya i ser patró del Barcelona Institute of Science and Technology (BIST) i de l’Institut d’Humanitats de Barcelona, entre d’altres.

És Mestre col·laborador del projecte d’Intel·ligència Artificial que l’Escola imparteix als alumnes de 3r i 4t de l’ESO.